marți, 12 ianuarie 2010

pentu voi, elevii mei

AM PRINS VIATA


Voi si cu Mine.


Voi, elevii mei, copiii mei care m-ati insotit sau ma insotiti zi de zi cu bune si cu rele, cu pofta voastra de a sti, de a afla, de a face, de a fi..., si Eu, Stefa, Profa', cea care a decis sa mai ramana inca un an alaturi de voi, si poate mai multi..., cea care va muta pasii marunti prin labirintul creatiei, cea care va mustra, va mangaie, va povesteste vrute si mai mult nevrute, cea care, prea putin se pricepe la a scrie si care isi cere scuze pentru asta.
Vreau  sa va bucurati de ceea ce se va intampla aici...caci este al vostru.
Astept pareri si ajutor de la cei ce scriu mai bine decat deseneaza, de la cei ce fac foto mai bine dacat picteaza, de la cei ce calculatoricesc mult mai bine decat mine... de la voi toti ce aveti pasiuni diverse pe care cu siguranta le vom folosi AICI.

4 comentarii:

  1. Va iubesc doamna profesoara. Pozele sunt geniale :">. Imi plac. Aveti idei bune b-). >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci dupa "lupte seculare" in care m-am chinuit sa dau acest comnetariu :)),in sfarsit reusesc.Am multe de spus,mi-ar fi placut sa mi se ia si mie interviul pentru revista scolii,mi-ar fi placut sa vin si in ultima zi.Din pacate nu este loc de regrete din cauza bucuriilor :D.Noi elevii liceului ar trebui sa multulim doamnei Cerassela si colectivului dumneaei,cadrelor didactice care au luat parte la acest proiect si mai ales DUMNEAVOASTRA.Va multumim ca ne-ati coordonat :D. Va multumim ca sunteti o profa buna si de gasca :D.Va multumim pentru orele de desen care sunt din ce in ce mai frumoase,multumim ca sunteti una din profesorii cu minte :)).
    Proiectul a inceput bine,a avut o perioada grea(ploaia :( ) dar s-a terminat perfect .Cu acest proiect,imaginea scolii noastre s-a mai luminat.
    Sper ca pe viitor sa mai fie si alte proiecte...NOI PROVOCARI!!!!:D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. MULTUMESC MULT kATA... VOI SUNTETI PIONII PRINCIPALI DE PA TABLA DE SAH...vitala de altfel.

    Abea astept sa te vad la "persoane interesate"... cai avem nevoie.

    RăspundețiȘtergere